CEP Salamanca

Con 32 años al servicio de la educación, la institución educativa particular salamanca, en sus tres niveles inicial - primaria - secundaria, combina la disciplina con la eficiencia académica, buscando preparar al educando para integrarse a una sociedad que avanza a pasos agigantados.

OVERVIEW

The web site colegiosalamanca.edu.pe currently has a traffic ranking of zero (the lower the more traffic). We have parsed two pages inside the site colegiosalamanca.edu.pe and found zero websites interfacing with colegiosalamanca.edu.pe. We were able to find one public web platforms possessed by this website.

COLEGIOSALAMANCA.EDU.PE TRAFFIC

The web site colegiosalamanca.edu.pe has seen diverging levels of traffic through the year.
Traffic for colegiosalamanca.edu.pe

Traffic ranking (by month) for colegiosalamanca.edu.pe

Traffic ranking by day of the week for colegiosalamanca.edu.pe

WHAT DOES COLEGIOSALAMANCA.EDU.PE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of colegiosalamanca.edu.pe Mobile Screenshot of colegiosalamanca.edu.pe Tablet Screenshot of colegiosalamanca.edu.pe

COLEGIOSALAMANCA.EDU.PE SERVER

Our crawlers detected that a lone page on colegiosalamanca.edu.pe took seven thousand four hundred and seventy-nine milliseconds to come up. I could not find a SSL certificate, so our crawlers consider colegiosalamanca.edu.pe not secure.
192.185.106.107

We revealed that this website is operating the nginx/1.12.2 operating system.

CEP Salamanca

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web site colegiosalamanca.edu.pe had the following on the web page, "Av Ferrocarril 700, Jose Galvez - Villa María del Triunfo." I noticed that the website said " PARALITURGIA EN MEMORIA DEL DIRECTOR GENERAL Dr." They also said " PRIMER Día del Logro Salamanquino 2017. Desfile Distrital de Villa María del Triunfo. Desfile Zonal Zona José Gálvez. Escritora Ana Mónica Vílchez Zavala."

SEE SIMILAR WEBSITES

Colégio Salesiano - Grupo de Comunicação

Terça-feira, 18 de janeiro de 2011. Show da Banda Rosa de Saron no Colégio Salesiano. Ingressos a venda na secretária do colégio. Cobertura online aqui no blog do Grupo de Comunicação. Segunda-feira, 17 de janeiro de 2011. Bem vindos ao blog do grupo de comunicação do Colégio Salesiano no ano de 2011. Os resultados do ano de 2010. Novidades em breve, abraços.

Colégio Salesiano Dom Lasagna Seja tudo o que você pode ser

História dos Salesianos em Araçatuba. Confira as últimas fotos e principais notícias relacionadas ao Colégio Salesiano Dom Lasagna. Lideranças juvenis do colégio e da paróquia se reúnem para conhecer a AJS.

Colegio María Auxiliadora de Majadahonda

Instalaciones y Visita Virtual al Colegio. Exámenes de cursos anteriores abril 2018. 19 de marzo de 2018. El Colegio Salesianas Majadahonda recuerda a sus alumnos de la ESO los horarios de los exámenes extraordinarios de cursos anteriores para el mes de abril de 2018. Se llevarán a cabo durante las primeras horas de todos los días de la semana del 3 al 6 de abril de 2018. Gracias! 14 de marzo de 2018. Experiencias que marcan en el Desayuno S. 13 de marzo de 2018. 12 de marzo de 2018.

Colegio Salesiano, Colegios Salesianos

Fundada por San Juan Bosco, un santo-educador italiano del siglo XIX, actualmente presentes en 128 países.

Rede Salesiana de Escolas - Portal do Colégio Salesiano de Belo Horizonte

Sábado 23 de mail de 2015. Princípios pedagógicos e estilos de ensino. Horário avaliação - 5º ano. Convite Festa de Nossa Senhora Auxiliado. O Colégio Salesiano desenvolve um projeto de orientação vocacional com os alunos da 3ª série do Ensino Médio.